Kalas!

Här fixar vi för fullt, mamma o pappa har till och med bytt gardiner :P
Smörgåstårtan är snart färdig för ikväll, quesadillan är gjord och smakar gott, chokladmuffins har vi också gjort.

Gustavo(syrrans man) klev in med champange och dricka för att göra mojitos ;P
Tårtorna kliver in snart tror jag !

Sen ska vi nog ba lägga upp alla snacks i skålar sen dekorera med ballongerna som JAG just blåste..

Nu ska jag äta kyckling med pommes , gotti sen fixa mig inför kvällen :)

Vi har musiken igång så jag känner mig riktigt danssugen.

Just nu: Ricardo Arjona- historia de taxi version salsa.

Love. Hennes makeup är så naturlig att det är fint ! look the red color on her lipzzzz, natural!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0