Im in love..

Twist and Tango har fått riktigt snygga stuff! fy för att jag vill köpa massa därifrån men har ju inte råd =( de är så dyra plagg, ja eller för mig är det dyrt för tillfället.. såg en kjol för 599 kr, tycker inte ni det är dyrt?

Jaja onsdagkvällar är typ den bästa kvällen ever på TV från kl 20.00 sitter jag fast vid tv:n och kanal 9, ni kanske tycker jag är knäpp men allt jag gillar går på tv efter varandra CSI, Grand Design, Spanien runt med Gwynet o Co.. jaa det är såna program jag ser på tv !

Imorn så blir det lite jobb på förmiddagen sen kila hem snabbt för ska följa med pappa till lasarettet..


Kommentarer
Postat av: Malin

ja de är rätt dyrt för en kjol.. jag skulle möjligtvis köpa skor, jeans eller en jacka för de priset :P men knappast en tröja eller nå sånt.

2010-02-25 @ 09:09:48
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0