Friday afternon

Aja nu blev jag lite hmm stavas det afternon eller afternoon ? jag tycker det ser lite dumt ut båda två..

Men dagen i skolan gick bra, engelska redovisningen gick också bra men blev väldigt nervös eftersom de skulle höra om de hörde min tes och mins 2 argument o jag fick en liten blackout över om jag hade skrivit med allt det.. fast de hade jag hihi..

När jag kom hem så var papi hemma o tur att han inte har känt nån smärta så sköt för honom, sen var jag så trött att jag tog en liten siesta vaknade runt sex och då hade mami redan gjort tacos med RIKTIGA tortillas, dom är såå goda.

Nu sitter jag här och väntar på att dom "vuxna" ska sluta se på Cantinflas för att själv kolla på film, men dessa gammaldags filmerna(svart/vitt) är så jäkla långa att dom aldrig tar slut...

Har känt mig lite snurrig och jag vet inte varför, jag har iaf bestämt att om alla andra ska ut imorn så hakar jag på, vill verkligen inte va instängd här även om jag känner mig snurrig. Nej nu så ska jag äta lite frukt och ta ut linserna orkar inte ha dom på längre..

Push.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0