Estas memorias nunca moriran.

Detta inlägg är till 3 personer som ALLTID har funnits i mitt liv och som jag ALLTID kommer att älska!

Hittade en massa bilder som verkligen var bra minnen och jag minns exakt hur lyckliga vi fyra var. Vi är nog alla lika lyckliga än men jag känner att något fattas. Och jag hoppas ni också känner så, visst vi har alla blivit "vuxna" och det är lite svårt att göra samma saker igen men något kan man väl göra? För inte så längesen så var vi så tajta som på vissa av dessa bilder och jag skulle vilja ha det så.. Man säger väl att kärlek övervinner allt även hat och sorg eller ? Jag hoppas ni inte tar illa upp att jag skrivit detta här men på något sätt vill jag påverka er att ni kanske kan tänkta på dessa tider då vi mådde så himla bra tillsammans!

Jag minns att vi retade en pojke(Mustafa) när vi sjöng: "Si tubieras fé con un granito de mostaza eso dice el Señor", fast vi ändrade texten till mostaza= mustafa och han grinade och hämtade sin mamma, och minns ni den gången till karnevalen då vi blev jagade av rasisterna ? Det är roliga minnen för mig som jag aldrig kommer glömma. Samt alla nätter vi har legat vakna av spökhistorier eller "Brake my asss" Ja kan nog fortsätta med massa minnen men då skulle detta inlägg bli för lång.

Jag hoppas att denna sommar få uppleva den lyckan jag kände förra sommarn innan allt gick snett och på sätt och vis känner jag att det kanske kommer bli en kanon sommar så hoppas den blir det på grund av er. Vill verkligen att ni ska veta hur mycket jag älskar er och att jag tänker på er alltid och utan er och dessa minnen så existerar inte jag. Las quiero mucho<3

Klicka på bilden för att förstora.

Jag har fler bilder som relaterar till minnen men hoppas dessa räcker för er så att ni minns!




Kommentarer
Postat av: MAriii

aw va gulligt!! Tycker som du! <3

2010-02-24 @ 16:17:29
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0