CSI

kollar på tv just nu, efter att ha sett ett par avsnitt av Sortilegio. Vi har nästan kollar klart på novelan och när novelas går på tv så brukar dom vara flera månader långa så vi har nog kollat för mycket om dagarna:P

Förresten har ni arbogabo sett nya skylten för apoteket? jag tycker den är jättefin, lyser starkt och hjärtat passar bra där , knäpp är jag nog om bara jag tycker det ser fint ut haha..

Imorn ska jag äntligen beställa hem min favvo ansiktskräm o rengörings grejer samt ska jag nog testa oljan för vaxade ben(snart börjar det bli dag för det igen) så man har det till sommarn.
Brukar alltid använda denna ansiktskräm som funkar både dag/natt, superbra kräm,iaf på mig har tyvärr blev jag tvungen att byta nu på vintern då jag har varit extrem torr men snart kan jag börja med den igen<3

Krämen kommer från Yves rocher.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0