Crap!

Shit i did it again, jag säger att jag ska sluta grina till filmer men det verkar inte vilja ge sig, kollade nyss klart på Australia och självklart fällde jag några tårar.. måste verkligen sluta med det för tycker det är ganska pinsamt när det bara är jag som gråter? inte ens mamma eller syster gråter..jag kan till och med bli arg på dom eftersom dom inte blir ledsna haha

No slut snack om det, Imorn hoppas jag på att jag hittar på något kul under dagen men fram mot eftermiddagen så ska jag först till kyrkan sen hem o fixa mig snabbt för sen blir det p.a.r.t.y! jag hoppas verkligen på en rolig crazy kväll, det är längesen jag var ut o dansa till r'n'b, o sånt , har ju bara varit på krogar som haft salsa tema så imorn ger vi järnet eller hur tjejer?!

Nu säger jag god natt för denna fredag.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, du är inte ensam.. jag kan gråta till reklamer ibland typ :D

2010-02-27 @ 08:36:16
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: ja jag är skit nöjd :D

2010-02-27 @ 11:44:46
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0