Bachata!

God dag!

Ja jag vaknade för typ en timma sedan, skönt att få sova ut, jag behövde verkligen det hihi..

Har inte gjort ett skit trots att jag sa att jag skulle plugga men det har inte blivit något istället satte jag på bachata och börja drömma mig bort. Hittade en jättefin låt Tito el bambino- Te comence a querer, bella !

Har också drömt mig bort bland kläder haha, vill verkligen åka iväg o shoppa skor,kläder,smink ja you name it. Beige(stavas de så?) kommer ju va en färg som kommer slå hårt denna vår/sommar. Väldigt fint med tex beigea short/byxor med en oversize linne! och ett par klackar eller ja ballerinor, sandaletter, längtar tills man får klä sig så !!!!!

Men när man väl sitter och letar efter en massa saker så hittar man alltid konstigheter och skulle aldrig någonsin köpa mig såna här skor inte ens för att jag brukar tycka om "udda" skor men dessa gick för långt. Jag tänker bara på vilken smärta man kan få :S

Ingen klack?, Antonio Berardis kreation..

Ja va kan jag säga om dessa? balett dansörer skulle nog klara av att gå i dessa skor..


Killer shoes? jajamänsan det är deras namn..

Stoletto heels?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0