Aouch..

Ja efter förra inlägget så började jag må väldigt konstigt.. När jag väl satt i skolan kände jag mig jättesnurrig och trött, kunde verkligen inte koncentrera mig och nu har jag jätteont i vänster öra o ont i huvudet. Så har bestämt mig för att ta en ipren och gå upp till rummet,läsa lite sen sova. För jag MÅSTE till skolan imorn! och jag har inte tid för att bli sjuk, inte till denna helg eller denna månad överhuvudtaget!

Ne usch nu stänger jag ner men innan dess ska jag visa bilder på 2 st klänningar som jag hitta på Halens.se som jag tycker är riktigt snygga:)

1:a klänningen är en paljettklänning med snygg rygg!



2:a Snygg enkel klänning, "navy" känsla!


Kommentarer
Postat av: Malin

jävlar va snygg den första va!! :D

2010-02-03 @ 09:32:21
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0