Amor De Pobre.

Amor de pobre lyssnar jag på nu, alltså förlåt mig alla läsare som inte kan spanska men faktiskt så lyssnar jag nästan bara på spansk musik hemma, jag har ju massa engelska låtar jag tycker är bra o som jag dunkar och dansar till när det är fest men för det mesta kör jag på latinska rytmer.. så de får ni stå ut med hihi..

Jag har hunnit plugga lite engelska och har varit ute på promenad, promenera med barnvagn är lite jobbigt faktiskt haha.. va med lilla R-C :) så det fick bli min träning idag imorn kör jag träning på allvar!

Nu ska jag snart äta lite korvstroganoff med ris och en hög sallad sen efter det har jag tänkt att göra en peeling och lägga en avocado mask. Behövs verkligen, hyn min ser inte klok ut, torrfläckar här o där..
Sen ska jag nog läsa lite natur innan law and order börjar på tv, följd av CSI om inte en film som sagt börjar ju inte förrän fyra imorn så lägga sig sent går ikväll med!

Chao.

Black& White


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0