Aloooo

dagen har flytit på som vanligt, det blev lite jobb på salongen sen kilade jag hem, åt mat och åkte vidare med papi till lasarettet, han hade tid 14.15 men de tog inte emot honom förrän 15.00! skit drygt att de alltid tar för lite tid för patienterna istället för att skriva upp en längre tid så man kanske blir inkallad tidigare än senare.. jaja en liten infektion hade han men inge allvarligt:)

Har suttit nu och gjort fransk manikyr på mig själv, och nu ska jag sluta leka för jämt när jag gör nåt med naglarna så slutar jag alltid med att jag gör nån dekoration:P så idag kör jag på klassiskt vitt och fint! (i know , jag skrev att jag skulle fixa naglarna igår men hann inte, bild får ni senare dessutom.)

Jaa har bestämt att jag ska lära min bror massa olika snurrar så man kan dansa salsa här med honom o blir han riktigt bra så lägger jag upp en klipp på hur man VERKLIGEN ska dansa salsa. För salsa o andra latinamerikanska danser de kör på let's dance är inte salsa  iaf inte för mig.. det gör typ inga steg alls o kör typ mes snurrar haha Ni borde se min "danspartner" Norbe,han vet hur man snurrar ;P

Nu käk. later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0