100202

Tisdag idag och har haft en lugn dag hittills. Blev jobb imorse så drog till jobbet och det kändes skönt att komma dit idag utan att behöva stressa, sen så blev det thai mat och när jag tänkte efter så var det exakt en vecka sen vi va o åt med papi o syster:P men gott är det ju o onyttigt är det väl inte? 
 
Min engelska lektion börjar inte förrän kl 16.00 idag så har några timmar hemma..

Några tjejer ville ha lite tips så lägger upp ännu mer tips om lite allt möjligt snart, kan bli att jag har skrivit det förr men de gör väl inget :p

Idag har jag o mi bebi varit tillsammans i 6 månader, sjukt fort det har gått!
Puss till dig bebii<3

Vi hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0