to my friends and family

Detta är ett inlägg till mina nära & kära.

Jag kommer försöka uppdatera så mycket det går nu under resan.. Inlägget lägger jag ut nu för jag vet att morgondagen kommer gå till annat..

Jag kommer verkligen sakna mina vänner, min fina tjocka släkt, min syster + systerdöttrar som denna gång stannar kvar. Förra gången var en hädelserik resa, vilket jag hoppas denna också kommer bli, samlad av många fina minnen och äventyr.

Jag kommer verkligen njuta av mina dagar och hoppas att ni, även om det är mörkt och kallt, ska njuta av denna sista månad av 2010. Vare sig ni är ensamma eller omringade av annat folk, njut som bara den. Glöm inte att tänka på oss eller dom andra och älska det ni gör/ ska göra :)

Jag kommer tänka på er vad jag än gör !

Älskar er alla och önskar er även en fortsatt trevlig december samt en God Jul och Ett Gott Nytt År !!! 

Vet ju som sagt inte hur det kommer vara med internet därborta eller om jag överhuvudtaget kommer tänka på bloggen när jag väl är där så därför skriver jag detta, så jag vet att jag inte glömmer er !


 En stor puss till Er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0