No me dejes.. no quiero estar sola.

Hej o ho.. dagarna flyter på och jag på något sätt har verkligen ingen ork till att blogga. Jag vet inte om det är för att jag har annat som är viktigare eller att jag prioriterar annat som jag tycker är bättre än detta.
Vi får se hur mycket jag bloggar framöver men med tanke på att vi kommer åka runt mycket så kommer vi nog inte ha tillgång till internet.. om vi inte får låna av kompisar o så.

Men back to now, jag har ju som sagt öroninflammation, inte världskul men det börjar bli bättre fast jag håller på att få hosta också. Tog även ledigt från jobbet idag för att verkligen vila upp mig, 2 dagar kvar liksom !!!
Min kusin har även varit här i Arboga så jag har försökt umgås med henne så mycket som möjligt, fast nu har hon redan åkt..

Nej jag ska väl göra något annat nu, vila kanske ?

Un angel me cuida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0