Andra December

Torsdag 2:a december.. dagarna går fort.

Kallt som tusan är det ute också, man vill bara vara inne men ändå måste man ut o göra ärenden o så vidare. Vilket jag har gjort nu på morgonen. Men nu är jag hemma o har tänkt fixa vidare med packningen och kolla igenom lite annat som ska packas ner på måndag.

Igår planerade vi mer angående vår resa och jisses vad jag taggar. Första dagarna kommer va grymma men självklart hela resan kommer vara det. Men vi ska göra lite mer speciella grejer just då i början. :)

Huvudvärken har blivit bättre men det känns ändå.. jag måste försöka "lugna" ner mig lite.. går nämligen o spänner mig, har väl antagligen ganska mycket att tänka på o det leder till späningshuvudvärk.

Nej nu drar jag o fixar allt annat.

Här får ni lite musik att lyssna på. Den är gryyyym !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0