2010-12-01

Hej !

Jisses det är redan första december, hur härligt är inte det?, alltså 6 dagar kvar tills vi åker.

Jag har, som ni märker massa annat att göra och känner inte att jag orkar sitta så mycket framför datorn. Massa jobb och åker tidigt dit o kommer hem sent. Men dagarna går skit fort och det är jag glad för. Igår var det än ganska händelserik dag, brandlarmet går i gallerian och sedan fick vi en jätterolig föreläsare i Service under frukosten tillsammans med dom flesta som jobbar på gallerian. Väldigt kul :)

Jag lär mig också mer och mer om produkterna och hur kassan fungerar.

Men nu taggar jag mer än nånsin inför resan samtidigt som nervösiteten kryper in... iiiiiih

Nej nu ska jag fixa mig för att dra till jobbet !!

Grattis mamiiii ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0