Ya era hora!

Okej först innan jag börjar så ska jag säga att hora= tid, så ni inte tänkter att det står ett annat ord.

Det var ett bra tag sen jag skrev och jag vill bara säga att jag har haft as bra dagar.

Gruppen var så jäkla härliga killar, har nog inte skrattat så här mycket på länge och dom har verkligen tagit plats i mitt hjärta. Jag trodde faktiskt att dom skulle vara värsta snobbarna typ eftersom de är jättekända i El Salvador men dom var hur schyssta som helst!

Dom åkte i natt så det kändes jättekonstigt att vakna upp o tänka att de inte kommer gå upp längre.. men jag har definitivt fått mina minnen. Jag ska också nämna att festen var helt klart bäst ! har nog inte haft så jäkla roligt på länge och showen gruppen levererade går inte att jämföra med annat!

Men nu är det slut på det roliga och återgå till vardagslivet vilket innebär jobb. Ska ta o fixa lite käk och sedan fixa mig lite för att jobba några timmar.. kommer kännas tungt men lika bra o göra det..

Chao ! och bilder får ni se sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0