When I need You the most

Hej bloggisar! Hur har denna trista dag varit? Min har varit helt okej. Blev en liten prommis med L sedan fortsatte vi hemma hos henne, skvaller skvaller haha

När jag väl kom hem såg vi återigen inspelningarna från riksträffen. denna gång del 2, festen var grym o jag blev bara så lycklig o danssugen igen när jag såg videon. Roligt också att se vissa människor dansa, speciellt en full kvinna som jag tror dom flesta såg på festen, iaf i videon gick hennes klänning sönder vid ryggen, lite småkul för hon brydde sig inte :P

Well thats all. Imorn ska jag jobba sen tvätta all day out. måste också hinna se på såpan !!

yee ska gå nu, blir snacka lite med min undebara väään !!

Puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0