Vuelve..

Herrejösses va tiden går fort.

Jag är inne i en depp period, kanske kan det bero på att alla lämnar oss just nu ?

Imorn är sista dagen med min mormor o morfar och dagen kommer säkert gå till att packa.. usch fy va jag hatar såna dagar.. Speciellt när man börjar jobba tidigt och kommer inte kunna vara med dom förrän efter 18.00 och de åker på kvällen :(

Jag håller verkligen tummarna på att våra planer går an, jag ber för det !

Jag saknar inte bara redan mina morföräldrar utan även andra vänner och släktningar som har åkt..

Ska försöka sova nu men är inte så trött just nu men eftersom det blir jobb imorn så måste jag försöka sova..

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0