Tuesday31

Hej !

Sista Augusti idag och snart är jag en månad närmre hihi.. Tror att dom kommande tre månaderna kommer gå väldigt fort och jag vill det!

Idag är det exakt 1 år sen jag slutade ta min medicin. Otroligt hur fort det har gått...jag är iaf glad att jag inte fick ett återfall som läkarna trodde jag kunde få.. fast jag måste ändå vara försiktig, kan ju få den senare eller om några år. Glömde ju säga att igår morse så va jag o lämna blodprov men allt var perfa så nu måste jag själv ta tag o ringa o fixa blodprovs tider när jag känner fört men det får inte gå 6 månader mellan varje, så nästa tar jag väl strax innan jag åker...

Sen en annan grej, jag var glad över att min mormor mådde bra men tydligen så mår hon fortfarande dåligt? blir så orolig över henne :(

Nu ska jag iaf ta o fixa mig o sen jobba sen är jag ledig till helgen då det blir jobb :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0