the moon is on fire

Jag har haft en bra eftermiddag. Jag och min bror kollade nyss på dagens kapitlar av spanska såpan och den e grym, väntar på morgondagens haha, jag höll nästan på att äta upp en HEL melon, sjukt va god den var men var tvungen o spara en del tills imorn hihi..men bättre att det var frukt o inte massa annat :)

Har som sagt haft en kanon trevlig kväll och som jag sa igår så är det pga sköna människor som faktiskt får mig att le när jag läser det dom skriver till mig. Jag sitter alltså här o ler så fort jag får upp deras konversationsida.. det är inte bara en person utan dom e flera men det är en speciell person som jag älskar o prata med och har haft turen att snacka med dom 3 dagar i rad och inte för en liten stund utan flera timmar.

Men imorn väntas jobb och massa fix , pappersarbeten, banken osv..

Och ni får del 2 av nagelproblem imorn efter jobbet :)

Puss och god natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0