Porque

Hej Lill lördag !

Onsdag och många kör nog på fest, eller tjaa kanske i lite större städer där det Är öppet på onsdagar :P

Well jobbat i några timmar, skönt att sluta tidigare än igår och imorn är jag ledig , hade heller jobbat imorn o ledig på fredag men aja så är det inte.. Imorn ska jag göra lite roliga grejer som smakar gott haha berätta mer ikväll om det.

Nu ska jag byta om till "slappar" kläder och börja sortera tvätten, har tvättid nu :)

Samtidigt vill jag bara nämna att jag känner mig lycklig, lyckligare har jag nog aldrig känt mig, drömmen inatt var den mest perfekta drömmen och jag mådde så bra, men kan jag vara såhär glad pga drömmen eller är det dom där fina orden jag fått höra ? ska inte grubbla, jag är lycklig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0