Neew week

Ny vecka nya möjligheter nya minnen allt !

Denna vecka består av arbete, hårda dansträningar och dansuppvisning.
Jag har ju glömt säga att på fredag åker dansgruppen till Fagersta för dansuppvisning :) Hoppas det blir skoj, vilket det brukar bli när man åker iväg sådär och dansar..
På lördag har jag även en brudmake-up att göra, den är lite speciell..Kvinnan som gifter sig är lite extravagant, alltså speciell, hatt o grejer så lär bli grymt spännande att se resultatet. Förhoppningsvis blir det Örebro igen på lördag.. sista gången dock för sen måste jag tagga ner med festandet, måste liksom spara pengar !!!

Och en annan grej, på mitt horoskop står det något om en ny kärlek, men inte bara där får jag såna grejer utan även på facebook: Un nuevo amor llegará a tu vida.

Kom nu snälla ?? hahah


Kommentarer
Postat av: marina mami till antonio

me like!

2010-08-30 @ 14:19:10
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0