Morir de amor

Jag är i stort behov av att förnya min garderob!!! Behöver nya tjocktröjor, ny "höst"jacka, nya jeans och underkläder.. Men jag har bestämt att inte köpa något nu, jag får helt enkelt stå ut med de jag har även om de sitter lite tajt men jag VET att jag kommer hitta bättre och billigare saker därborta ! Några månader kan man ju stå ut :P

Jag har alltid velat ha ett par converse men tycker dom är lite dyra så köper aldrig skorna då jag tänker att för den summan så kan jag köpa fler saker, fick höra att därborta så är dom sviiiin billiga, dom är inte så moderna längre som här i Sverige så om man har tur så kan man få dom för va vare 6,00-10,00$ ?!, det som man betalar som minst!! Billigt JAAAA så vi får hoppas jag har den turen o att jag hittar så pass biliiga converse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0