Jag kan inte få noooog

Alltså jag kan inte få nog av ballader, rock ballader,bachatas, boleros etc !

Dom är så sjukt bra !

Iaf idag var tanken att vi skulle till min systers lägenhet o montera upp lite grejer och självklart vill dom att jag ska med för (jag ska inte skryta) men jag är rätt duktig på läsa av instruktioner osv.. brukar bli rätt bossig av mig när det gäller sånt hahah men min syster är jätteförkyld så vet inte om det kommer gå..

Jag har ännu en sak att berätta men det kan jag inte göra nu, vill inte släppa nyheten eftersom den kan ställas in. men jag vill att dom kommande månaderna ska gå fort fort fort !! Jag vill ha den exakta momenten här så jag kan gråta av lycka, för det vet jag att jag kommer göra..


Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0