jag bara äter o äter o äter o äteeeeer

Nu är jag äntligen hemma, så skönt!

Som sagt så började medeltidsveckan i Arboga idag.  Idag intar Nordman scenen men jag ska skippa det har jag precis bestämt mig, är super trött. Jag lovar att om jag går o lägger mig nu så vaknar jag inte förrän imorn bitti.

Satte på lite bra låtar(på spanska så klart ) så jag kanske blir lite pigg, sitter även med en skål ostbågar o ett glas vatten, jag driver inte nu när jag säger att jag har ätit som en gris dom senaste veckorna!

Det är inte klokt att jag inte har blivit fet haha

Ne nu ska jag byta kläder till nåt mysigt :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hellu, allt bra? =)

2010-08-11 @ 18:10:10
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0