Inspiration

Jag känner mig väldigt inspirerad så senare ikväll får ni lite tips angående nagelproblem och hygien :), det är något jag aldrig gett er. När man jobbar som nagelteknolog och som stylist får man ofta människor som har olika slags problem, anledningen till att jag kom på detta var för att jag idag fick ta emot en person med nagelproblem och tänkte att de vore något roligt och intressant att läsa om och kunna förhindra för andra :)

Efter nagelproblem biten så tänkte jag lägga upp en annan om kroppstyper och vad som passar de olika kroppstyperna, alltså klädstyling och även om ansiktsformer, vad som passar som tex hårfrisyr,makeup och vad som framhäver/nedsätter för bäst karaktär :)

Hoppas ni gillar't då !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0