I'm sorry I did lie

Ni får förlåta mig. Tipsen kom inte upp.. fy på mig !!

Men jag gjorde en annan grej som gjorde mig lite pirrig i magen o lycklig, samt fick mig på andra tankar. Tänk att det finns andra sysselsättningar som lyckas med det?

Men jag lovar imorn bitti så får ni dom, har ju tid på morgonen så då får ni upp det :)

Förresten, hur många av er tycker att horoskopet brukar stämma in med er? Min har stämt föör bra dom senaste månaderna och det fortsätter stämma, borde jag bli skraj över en grej som står ska hända? jag o min syster har ju samma horoskop men den stämmer inte på henne alls.. konstigt nog haha jag får väl hålla tummarna, och eftersom den stämmer ska jag köpa mig en lott :P

Nu film sen sova.

Buenas noches !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0