Folkhäng

Torsdag folket, sen är det helg !! Fy va jag kommer ha kul i helgen.. känns inte så värsta bra dock att festa när man vet att mita är sjuk.. men jag är säker på att hon mår bättre idag, hon är en riktig kämpe och vi från Sverige ringde till dom bästa läkarna därborta och proverna skulle tas idag också, så rätt medicin får hon nog nu :)

Imorse duscha jag med iskallt vatten, jotack ingen berättade att varmvattnet skulle vara off i några timmar.. men jag duscha ändå.. haha sedan drog jag med min syster på stan och kikade in dom nya butikerna.. Tittin och Adea skor.. mycket folk inne på butikerna, kan väl berå på alla billiga plagg, själv fick jag av min syster ett linne och en topp :) mycket fint och tack syster !

Nu ska jag ta o dra över till min andra syrrans lägenhet för att fixa en grej sen drar jag till jobbet.

Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0