El rubio loco

God dag. Måndag är det och en hård vecka väntar.

Idag är sista dagen med mina morföräldrar vilket , som jag har nämnt tidigare så känns det väldigt tufft..

Men heey jag får tänkta på dom 2 månaderna som dom varit här och som har varit fantastiska!

Idag känner jag mig inte alls på topp, snurrig o ont i huvudet tur att det inte är en jobb dag idag utan ska bara till salongen o möta dom blivade brudparen.

Imorn är jag också ledig men sedan är det jobb från onsdag-lördag !

Medeltidveckan börjar och massa förberedelser är det inför detta och massa festdagar, fast vi får se om jag orkar mig ut i helgen. Ville från början ut även på onsdag men som det känns nu så är jag inte alls taggad ?

Jaja ska hjälpa mamma i köket , vi hörs ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0