Angående en sak..

Det är så att jag tycker jättemycket om alla ni som läser min blogg och självklart svarar jag på era kommentarer men det är väldigt svårt att svara på någon som är anonym.. så snälla rara läsare om ni kommenterar säg åtminstone ert namn även om ni inte har blogg annars svarar jag inte på kommentaren eller godkänner den:)

Och så var det en annan sak. Det jag är överlycklig över är en grej som jag än inte kan berätta än men några av er har undrat om jag är gravid, och svaret är NEJ !!! haha i mitt liv finns inte den lycklige än som ska bli fader till mina barn haha, det är en annan sak och ni kommer få reda på det men ha lite tålamod , please :)
Samt att jag för tillfället är singel så det går inte o va gravid ..

Nu ska vi grilla :)



Kommentarer
Postat av: marina

va vem fan tror att du e gravid? haha de syns ju inte ens på dig :P <3

2010-08-21 @ 08:05:23
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0