Vilken kurva!

Helloooo

Måste först bara säga hej till alla nya läsare och jag hoppas ni stannar kvar och hoppas också ni säger till om det är något speciellt ni vill veta osv:)

Måndag idag och det känns som om det faktiskt är söndag. Vädret var inte på topp idag men vi åkte till Örebro iaf. Mayra o Andrés skulle köpa skor så jag o V följde med :)

Natten var inte så bra idag heller, magkramperna vill inte ge sig och vet faktiskt inte varför jag får ont. Jag har ätit ganska mycket ost så kan va därför, har ju blivit lite mer allergisk mot mejeriprodukter...

Magen är fortfarande känslig men väntar ivrigt på maten vi ska äta och efterätten också !!


Seeyaa!


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: klart du ska vara modell för mig ;-) du är ju super snygg :D så det vore skit kul!

2010-04-05 @ 23:23:56
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0