Una Carta de Amor

Fin låt! fast när det är bachata så är nästan alla låtar fina.

Jag kom hem för en stund sen efter att ha varit hos min faster. Trodde Andrés skulle va kvar men han stack precis så jag är hemma ensam. Imorse när jag skrev tänkte jag faktiskt på att jag måste lägga upp lite mer bilder på bloggen och att jag måste göra om headern o sånt där så det ska fixas. När jag kom till faster så nämner kusin samma sak så ni andra har kanske tänkt på det också! Såå jag ska skärpa mig och jag ska samtidigt skärpa mig och ska lägga in tex "dagen outfit", "dagens makeup", "nagens frisyr" och tips. om ni är intresserade :)

Jag och Toñito på kusinernas dop i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0