Söndag kväll.

Detta har hänt: Dopet på mina söta kusiner var fin, lite rörigt, men så kan det bli om det är 3 som ska döpas hihi efteråt var det mat och tårta som gällde. Mot kvällen så blev det fest, vi skulle fira min kusin så det blev utgång. hade riktigt kul och tackar till alla som gjorde att jag hade kul och tack även till min kusin F som stog för drickan!
<3

Idag har jag inte gjort så mycket vakna sent och drog sedan på möte. Nu är allt klart imorn informerar jag er om allt(nästan allt) ska bli sååå kul att jag längtar!!

Tomorrow it's a day off så ska träffa min kusinis o bebisen sen mot kvällen blir det plugg..

Hoppas ni haft en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0