Ready

Nu har jag lackat klart naglarna o de blev en svart "fransk manikyr", det gick faktiskt ganska fort med tanke på att jag har ont i nacken, 40 min var ju inte så farligt, brukar annars ta ca 20 min att göra :)

Jag ska tipsa om några superduper bra torkningslack för er som lackar naglarna snabbt o vill få de torka lika snabbt.

Jag använder just nu en som heter Quick Dry Top Coat från Nail Perfect( NP) och det är super bra eftersom den är som en olja som vårdar naglarna! Fast denna är ganska svår att få tag på eftersom det är från en Ungersk företag.

Sedan finns de en som är lika bra o dryg som denna o är också oljig o den heter Quick- e Dry Top från Essie. Denna är då lite lättare att få tag på eftersom den säljs lite här o var,tror den finns på Nelly.com?

Det finns också en som är från CND och heter Speedy. Speedy är mer som ett överlack än en olja.

Och den sista heter Dip Dry och är från O.P.I. 1-2 droppar och lacket torkar på 1 minut! vårdande för nageln då den är oljig.

Alla dessa är självklart vårdande för naglarna då innehållet inte är farliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0