Perfect!

Just nu känns allt väldigt bra, jag mår perfa lite träningvärk dock men är på topp exakt som min humor och allt som gör min personlighet men det är inte bara det, har fått massa erbjudanden som jag funderar på att tacka ja till och nu är skolan snart slut och allt går superduper bra där med! detta gör mig super glad. förlåt för allt glad o allt super i det lilla jag har skrivet men det är faktiskt så jag känner. Fast det finns en del saker som jag skulle vilja ha till för att göra allt mycket bättre och det är sol och värme fast ocskå materiella saker som massa pengar och prylar som behövs men det kommer väl sen ?


Presentationen idag i skolan gick skit bra, första gången jag står inför hela klassen o redovisar på engelska utan att glömma bort ord eller säga eeeh, hmm o stamma  så just därför ska jag laga jättegod middag till mig själv:D


Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

inte ska du be om ursäkt för att du är glad ;-) bred ut dig själv och visa att du är glad :D

2010-04-20 @ 21:47:00
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0