Mitten av veckan.. igen.

Hej. Idag är det onsdag och det innebär att jag har prov. vet inte hur det kommer gå för jag känner att jag kan i princip allt och jag har faktiskt inte pluggat lika mycket som jag brukar göra, antingen går det bra eller så går det sådär.. har ingen motivation alls för att ta mig till skolan eller för att gå på möte idag. vi har nämligen en person som inte håller med oss andra om gruppvalet o andra grejer så han tjatar på om möten:P

Och jag är typ ansvarig att ringa runt till olika ställen och i en vecka har jag försökt ringa en kvinna som ska hjälpa oss med en grej  men hon svarar verkligen aldrig, vi fick tag på henne i måndags och hon skulle kolla upp lite grejer o höra av sig dagen efter nu är det onsdag och hon har inte ringt o svarar gör hon heller inte. onödigt o ha mobil om man aldrig svarar!

Dagarna som kommer så gäller det att ha nationella i engelska både torsdag och fredag och på fredag gäller det även jobb sen drar vi till norrköping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0