Miercoles

Hallooo

Vad har ni för er denna onsdag(lill lördag) ? Jag har gjort lite grejer till imorn och väntar nu på att klockan ska bli halv så jag kan ta mig till skolan. Denna lektion blir en fortsättning på nerver, hjärnan, ögat, örat mm inte så speciellt kul men ja va gör man inte för att kunna plugga vidare?

Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga och kommer nog inte ha tid ikväll att skriva igen för efter skolan drar jag på möte och imorn ja då är det modevisning o annat som gäller!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: okej, thank u :-) känns bra när det kommer från någon som kan lite mer, så då kanske jag ska satsa på dust it, för jag vill verkligen ha volym, det är det bästa jag vet!

2010-04-21 @ 23:21:45
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0