I want to know!

Jag har fått en låt i skallen som jag inte vet vad den heter och jag vill lyssna på den. har testat o leta med flera olika namn men den kommer inte fram buhuuuu.

Aja nu är snart allt fixad inför el encuentro sen är det små grejer och program som måste göras men det visar vi inte upp för folk förrän den helgen. allt bas kommer nog ut nästa vecka I hope!

Idag gäller plugg då jag har prov imorn och nationella på torsdag och fredag, har ännu inte läst i boken för har syster o systerdotter här så ska börja så fort de åker :)  sen ikväll har alla 2:or en musikbasar så de ska sjunga för oss men vet inte riktigt om jag hinner gå dit o kolla på ungarna..

Ha det fint så hörs vi när jag hinner uppdatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0