I wanna know!

Nu är det så att jag faktiskt inte har gjort allt som jag skulle ha gjort idag. Papi fyller ju år idag så mamita o tia M kom över och även syster så kom inte iväg. Fast lyckades nästan göra klart det jag hade här hemma.

Nu sitter jag och kollar om det finns nå extra jobb och jag har hittat ett att söka efter men det verkar lite oseriöst även om det handlar om make-up o skönhet.. ska vänta tills min syster kommer hem för att rådfråga henne om jag ska söka jobbet eller inte.. behöver nämligen ett jobb till för att få ihop så mycket pengar som möjligt ifall de nu blir så att jag måste flytta i augusti.

Och nu ändrar jag snacket. JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN, alltså den riktigta sommaren, jag vill ha massa sol, varma dagar alltså typ 30 grader, bad och massa fester och jag hoppas verkligen vi får det iår för vintern var ju verkligen kall och våren är ju inte direkt som den brukar, men det jag längtar mest till är vår Encuentro som är den 30- 31 juli. Jag hoppas hoppas verkligen på att de blir så som vi har planerat. Det kommer bli kanoners och massvis med folk hihih jag lovar att jag ska skriva allt här när jag får lov att göra det :)


Hasta Luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0