El telefono suena.. por decima vez!

Sitter och lyssnar på en låt o han sjunger om hur det är att bo i N.Y:P han säger att de ringer i telefonen, han hör ljud hela tiden, får böter och folk plingar på haha rolig låt. på spanska är den skit rolig för efter det han berättar så säger han:detta är lyckan med att bo i N.Y, jag saknar mitt land haha


Aja Gårdagens planer blev ändrade sötis Aylyne var sjuk så syrran kom över med R-C för de åkte till lasarettet med flickan, dom trodde det var blidtarmen men det blev ingen operation för tydligen är hon allergisk mot något så hon ska kollas upp.

Idag hade jag ju som sagt nationella och det gick superbra att skriva, hoppas muntliga går lika bra imorn.
Nu ska jag sortera kläderna jag ska tvätta för har tvättid kl 12. ikväll har jag dansträning och direkt efter möte med föreningen.

Have a great day guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0