Tvättonsdag!

Jag och kusin är duktiga idag, vi tvättar och är snart klara faktiskt så de är skönt. Hon drar snart till skolan och jag kommer nog snart fixa mig för att dra till jobbet..Där får vi se vad som händer =)

Fick en kommentar idag av en person som jag kanske känner? men personen skrev anonym, jag skulle vilja veta vem du är så jag kan skriva mer om inlägget du kommenterade :)

Nu äntligen kunde jag ladda upp en bild på mina naglar! den röda pricken ska bli svart och sedan är det tre streck som är i guld/glitter färg neråt .


Kommentarer
Postat av: carolita

Gumman är det dina riktga nails? har du gjort dem sj eller ?

2009-10-22 @ 00:01:20
URL: http://carolitaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag kan tyvärr inte avslöja något namn då min graviditet fortfarande är hemlig för mina närmaste. Du vet vem jag är genom kompis-kompis-kompis.



Tack Care!

2009-10-22 @ 00:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0