Torsdags kväll..

tjenix.. kom hem från jobbet för ca 1 timma sen, hade riktigt trevligt idag, E toppade mitt hår så nu är det fräscht igen inför helgen och jag fick fixa till resten av mina kompanjorer och lite andra människor.
Idag fick jag också min jobbar t-shirt inför färgkursen jag ska gå, jippiii!! kommer ha en av mina närmaste vänner som modell så de glädjer mig mycket :D
Just nu har jag min musik på i hösta drag (fast i hörlurarna) för mina små änglar (R-C, A & E) är här..
Funderar på att åka till nån stad nära Arboga imorgon för att köpa lite baby grejer till Toñito och lite andra saker men vi får se om jag gör det.. det är trots allt min lediga fredag =)

Aja nu orkar jag inte skriva mer.. XOXO,
My Nails! P.M T-shirt


Kommentarer
Postat av: Linnéa

De glädjer mig riktigt mycket också att jag ska få vara din modell !!! Och jag känner på mig att de kommer bli grymt snyggt och häfftigt !!! ;) Pusss

2009-10-15 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0