svårt med andningen...

Shit alltså har aldrig haft det så här förr, kan knappt andas för är så täpp i näsan och har lock för ena örat. Mami var snäll och köpte kladdkaka till mig så de mumsade jag i mig under idol, alltså finns ju redan några favoriter men tycker att ljudet på vissa inte lät bra trots att de sjöng bra..
Hoppas inte jag mår jättedåligt imorgon för har för många saker att göra. Som te.x ska kanske följa med sis till salongen så hon får håret fixat, barnkalas, middag med chicas och sedan fotboll, El Salvador vs Mexico. Que Viva La Selecta!!!

Aja nu ska jag äta massa gottis och kolla på the fast and the furious som går på 3:an.


Nighti Night !

Kommentarer
Postat av: Glenda

Vet du om du har sinisitis??? det fins en bra tablett som får all snor å komma ut väldigt efektivt! den heter sinova. Prova den så kommer du kunna andas igen hehehehe...kram ha det så skojigt denna helg :)kram

2009-10-10 @ 15:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0