Que tengo que hacer

Que tengo que hacer-Daddy Yankee har jag lyssnat ganska länge på nu, blir tokig när man går runt och sjunger en låt hela tiden! men den är ju bra, värre vore om låten var dålig om man gick runt o sjöng den..

Idag har jag varit at work sedan drog jag till västerås, fick med mig en grej åt bebisen Antonio. kan bara säga att det tog ett tag innan jag köpte något, hade verkligen svårt att välja. Vill träffa honom nu för att ge M-Arely den o se den på honom=)

Denna vecka blir det faktiskt ganska mycket arbete, ska jobba med mycket make-up inför en tjejkväll så de blir roligt och jag vill att veckan ska gå fort så det blir helg igen. Blir fiesta och så kommer nog kusin från Lkpg hit :D

Jaa nu ska jag hjälpa mami beställa some clothes på nätet .

Beshooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0