My heart is broken..

Jag kan inte beskriva hur ledsen jag känner mig just nu..
För en vecka sedan föddes Antonio och vi är glada över att allt är fint med honom men idag får jag reda på något tragiskt. Ännu en pojke skulle vara född nu men nej, Gud tog honom med sig=( ibland kan det vara orättvist varför måste döden existera, kan vi inte få leva för alltid?!

Känner mig så chockad,uppriven och en bit av mitt hjärta försvann kan inte säga hur det känns..

Que Dios lo tenga en su gloria R.I.P Hector Enrique
.


Kommentarer
Postat av: Victor Flores

Det känns verkligen jobbit, jag som längtade efter att bli morbror. Gud tog den chansen ifrån mig. Jag känner mig tomt, min syster mår inge bra. Tack Teresa för att du finns och ger mig stöd. Det värmer. =(

2009-10-18 @ 23:10:30
Postat av: Anonym

Jag beklagar verkligen. Det är så hemskt när något sånt här händer. Man blir ledsen. Jag är gravid i tredje månaden och när jag fick höra det som hade hänt blev ledsen och började fundera själv på allt som kan gå fel, men jag trodde inte det kunde gå mer fel så sent i graviditeten. Vad hände egentligen? Var det brist från läkarnas, sjuksköterskorna och barnmorskornas sida? Varför upptäckte dem inte felet tidigare? Jag blir så orolig nu över vad som kan gå fel med min graviditet. Man är aldrig säker verkar det som.



R.I.P Hector

que dios lo bendiga i lo cuide en su gloria <3

2009-10-21 @ 10:37:22
Postat av: Carmen Flores Escobar

gracias Teresa por tu inlägg..gulligt av dig.

Mitt hjärta är helt förstörd,trodde jag skulle hålla i lilla Hector nu..lo habia deceado por mucho tiempo!

Toda la familia esta mal..deverdad estamos mal pero tenemos que ser fuertes...Tack y abrazos

2009-10-21 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0