Modell sökes!

Någon som håller med mig när jag säger att Aventura är en av dom bästa grupperna som spelar bachata?

Texterna är underbara och just bachata rytmen älskar jag, ibland önskar jag att jag får dansa bachata med en danslärare eller likande som kan föra och göra massa snurr , men då får jag drömma länge för i Sverige finns det tyvärr inte många som kan..

Nu till detta, jag söker 2 modeller till tjejkvällen i Arboga som är den 7 november?(måste kolla upp) för lite make-up , personerna måste dock bo i Arboga för jag behöver kika och kanske testa vad jag ska göra. Man måste tåla smink och lim ifall att jag använder lösögonfransar och andra grejer :)
Skriv någon kommentar men namn,tlfn och ev mail så jag kan höra av mig :)

Ska också berätta att jag köpt mig ett par snygga skor som jag blev kär i, mami vet inte om att jag köpt fler skor för då hon skulle skrika på mig haha men jag hoppas jag hittar någon snygg outfit som passar skorna så jag får att ta på mig skorna på lördag!!:D

Nu ska jag ta och baka något gott :)

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Malin

jag vill jag vill :D!!! malin wahlbom, haha

2009-10-20 @ 17:24:07
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Victoria Lindgren

Hej Theresa!

Mitt namn är Victoria Lindgren och är en vän till Malin Walhbom, jag är intresserad av att "offra" mig som modell =)

Jag tror inte att jag reagerar på smink vitt jag vet, men skulle vara väldigt spännande att bli sminkad samt plåtad =)

Jag bor även i Arboga om det skulle underlätta för dig=)

Med vänliga Hälsningar Victoria Lindgren.

2009-10-20 @ 17:31:11
Postat av: Linnéa

Hej Gumman !! Du vet att jag ställer upp om du vill de !! hehe men jag va ju förra året så du kanske vill ha någon ny? :) Kraaam

2009-10-20 @ 21:40:10
Postat av: Malin

sv: ja jag ställer jätte gärna upp :-D det vore superkul. ja hör av dig, du kan ta mitt nummer om du vill :-) 0703008761. Kram

2009-10-20 @ 21:47:45
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Nathalíe

Vad duktig du e Terre =) Hade jag vart i Arboga hade jag gärna ställt upp hehe. Pusss oo kram

2009-10-21 @ 09:54:19
URL: http://nathalieeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0