minnen för livet!

Ja kära läsare måste bara säga att jag är helt slut efter gårdagens arbete, fötter,rygg och axlar känns värst men jag är super nöjd att jag fick jobba med detta. Fick lära mig en massa saker och hade riktigt kul trots att det blev jobb nonstop igår. Från det att jag klev in i salongen tills kl18.00 då vi gick till stadshotellet fast där fortsatt jobbet.. Härliga frisyrer/färger och grymma dansare och Dj:n med sina kläder, riktigt bohemisk tjej men grym var hon också. Något pinsamt som hände var att vi som hade hjälpt till fick gå upp på scen men jag var den enda som blev kramad och fick en puss på kinden när jag fick min ros hihi mannen viskade i mitt öra och sa att han var riktigt stolt över mig,så känner mig riktigt glad=) Med ett ord säger jag minnesvärd kväll, modellerna var superbra och personerna jag fick jobba med var helt underbara!

Nu bjuder jag på några bilder från kvällen.

Ballondockorna!

Dansare!

härliga modeller

härliga modeller!

ballongdockorna

dansare!

chic

chic' ser ni att hon har en sko i håret?

chic'-blomtjejen


Kat-vem kan tro att hon är över 25..

min fina ros!
 
skriver till er senare nu är det fix för att gå till arbetet som gäller! / T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0