"Lill lördag"

Hade inte hajjat innan att de redan är onsdag, hur sjukt är inte det, snart är det helg igen eller vissa festar ju idag också, har nog aldrig gått ut och festat på onsdagar förutom när man hade massa studentfester under veckorna :P
Kusinvitamin ringde hit så vi snackade i några min, bebisen log för första gången idag såå himla mysigt!!
Vill verkligen träffa Toñito!
Sen dess har jag suttit här och kikat på bebis kläder och kläder till moi och skor..
det är nästan hopplöst med mig och skor, I really love shoes, men problemet är att jag alltid ska köpa med mig skor med klack när jag egentligen söker efter låga skor, just nu vill ja ha några riktigt sköna vinter skor men hittar sällan några fina så brukar aldrig köpa, har gått runt med mina vinter skor som jag har i snart 3 år, dom behöver man ju egentligen bara när det är jättemycket snö ute annars klara man sig med tennis skor(om de ej är för hala) Nu ska jag fixa fika för snart kommer nog farmor :)

Glömde skriva att brorsans match igår vart 6-6 så det gick inte så dåligt..


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: haha jag är likadan när det gäller skor ;)

2009-10-14 @ 18:03:24
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: tack det behövs :)

2009-10-14 @ 21:26:40
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0