latin music

Min släkt är nog den mest musikaliska släkten som finns. musik, sång,instrumenter och dans. Antingen kan man sjunga,spela ett/flera instrument eller vara jäkligt bra på att dansa, eller så kör man hela köret.Själv har jag testat allt möjligt men dansen var min grej fast har inte tränat dans på ett år eftersom jag har problem med knät men ska börja träna igen för det är så otroligt roligt och man får finare kropp hihi.
Vill att förkylningen ska försvinna så att jag kan börja träna sumba igen innan man tar tag i det hårt!

Anledningen till att jag började skriva om det här var att tidigare idag satt jag och kollade på video från när jag var lite mindre och det slog mig hur vi på alla släktträffar alltid slutar med att gitarren kommer fram och alla som kan sjunga börjar sjunga och några joinar gitarren med att slå på bordet som komp:P Riktigt mysigt när man väl tänker efter och det bara skriker lycka av oss.. hoppas det fortsätter på det viset livet ut!

Tror våra grannar börjar bli lite trötta på att det händer varje sommar haha

Men nu ska jag göra något vettigt.. 
 
Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0