Fy för denna dag!

Jaa torsdag helvetet är över. Det var verkligen inte min dag idag.. berättar kort: cykel fick punktering, hittar inte hem nyckeln, dragkedja på min nya jacka går sönder, blir tvungen att byta kläder så jag nästan kommer för sent till jobbet, väl på jobbet tar värmeljusen slut så får springa o köpa fler och stackars kund får sitta o vänta.. allt gick så dåligt men Eshii ringde och säger att hon kommer imorgon så jag blev riktig glad !! Vissa veckor på jobbet är det jättelugnt och har typ inga kunder alls men dom närmaste veckorna har jag fullt upp, med tjejkväll,färgkurs och massa annat, roligt men tufft..

Nu vill jag faktiskt ha helg !!!

Nu ska lilla T äta och sedan vaxa sina ben som jag har längtat efter att få göra haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0